Баннер верх
Присилайте свої матеріали та зауваження на truskavets-media@ukr.net

Статті

Міняють шило на мило, або чому міські перевезення у курортному Трускавці - одні з найгірших в регіоні

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 

Доїздилися! Над перевізниками курортного Трускавця завис Дамоклів меч - договір з ними хочуть розірвати,  не дочекавшись закінчення терміну.

Місцеві депутати підготували перевізникам оздоровниці далеко не весняний сюрприз – на останньому сесійному засіданні, заслухавши звіт керівників автотранспортних фірм (ПП «ІнтерТрансТур» та МПП «Витязь»), їхню роботу  мало того що визнали  незадовільною , ще й  повідомили  про наміри оголосити новий конкурс на здійснення пасажирських перевезень у місті. Причин такого радикального кроку та невдоволення депутатів багато – неодноразово на адресу перевізників лунають скарги від мешканців курорту та відпочиваючих на те,  що водії хамовито поводяться з пасажирами – грубіянять людям та огризаються, не доглядають свій автотранспорт – у ньому брудно та накурено, а ще регулярність руху самих маршрутів по місті бажає кращого. 

Щоправда, на справедливі закиди щодо незадовільної роботи транспортників  у їхніх керівників  є свої аргументи – мовляв вартість перевезень по Трускавцю цього року не підвищилася і залишилась на позначці 2,5 грн., в той час , коли у сусідніх містах Дрогобичі та Бориславі проїзд в межах міста давно коштує 3 грн. Заглядати в гаманець чужих перевізників  – для трускавецьких  давня звичка, та от проаналізувати, чому скарг на перевезення у містах сусідах – все таки менше – чомусь беруться неохоче. 

 Журналісти «Джерел Трускавця» вийшли на вулиці курортного міста та запитали у людей:  а як вони оцінюють роботу місцевих перевізників. Більшість опитаних в один голос кажуть – стан перевезень по місту давно бажає кращого.

  - Знаєте, пробувала декілька разів добиратися на роботу маршруткою – дарма справа – доводиться стояти на зупинці по пів години, а той довше , як наслідок спізнююсь на роботу. Кому таке треба. Вирішила краще ходити пішки – так швидше і нервів менше йде, - жаліється на графік руху 3-го  маршруту п.Ірина. 

- Ой, не питайтеся – перевезення в місті жахливі. Подивіться на маршрутки 1 –го маршруту, то жах один – маршрутки перероблені з вантажних бусів, малі, брудні, водії – хамовиті. А чекати скільки треба  - швидше пішки іти, - нарікає п.Марина. 

  Чи не найбільше претензій до перевізників мають пенсіонери – люди похилого віку кажуть : заходити не хочеться  в місцеві маршрутки – так їх морально в них «добивають». 

- Коли треба добратися в другий кінець міста, йдеш в ту маршрутку як на каторгу – питаєшся чи можна безкоштовно проїхати – то водій тебе так «словесно» поблагословить, що всю дорогу їдеш і червонієш. А питається чого? Законом дозволено  безкоштовний проїзд пенсіонерам, але водіям закони не писані,  - бідкається п.Валентина. 

Знімок екрана 2016-03-16 о 09.38.12.png

  Те, що регламентовано законом, не завжди діє на практиці. У Трускавці встановлено, що п’ятеро пільговиків водії мають перевозити безкоштовно – із них четверо - сидячих , один - стоячий. Хоча зрозуміло, хто хоче безкоштовно везти пасажирів? коли знає, що вони пільговики – людський фактор та думки про заробіток – беруть гору над здоровим глуздом та  виписаними нормами – коментує  нездорову позицію перевізників колишній заступник міського голови Трускавця  Ігор Паньків. 

- У Трускавці давно очевидно, що перевізники ігнорують умови перевезень, які були виписані їм за конкурсом. Ще до 1 січня цього року всі перевізники, а особливо на 1-му маршруті,  мали замінити старі машини «Мерседеси» на сучасні, просторі автобуси  - цього не зроблено. Крім цього в усьому громадському транспорті міста водії мали до 1 січня встановити відеореєстратори – цього теж не виконано. Графік руху автобусів на трьох місцевих маршрутах фірми -перевізники теж мали привести до ладу і їздити кожні 10-15 хв., а не раз в годину, але і ці обіцянки перевізники не виконали. А знаєте чому,  бо приватні фірми думають тільки про одне – власний заробіток. Коли на 3-му маршруті у 2012-13 р. р. ми запустили новий громадський автобус, який дозволяв у ньому їздити і людям з обмеженими можливостями,  і за рух цього автобусу відповідальність несла комунальна структура КП «АТП» - нарікань на цей автобус не було. Скажу більше – були наміри розширити комунальний автотранспорт у місті і придбати ще один такий автобус, однак депутати таке рішення влади  тоді не підтримали. Тож сьогодні маємо те , що маємо – комунального автотранспорту в Трускавці не стало, а приватники ведуть себе не те що зухвало, а егоїстично по відношенню до громади міста, - пояснює ситуацію із перевезеннями у Трускавці  Ігор Паньків. 

aRbnm_FJkrw.jpg

jiIUe7uaakI.jpg

  За словами п.Паньківа – розрубати гордіїв вузол транспортних проблем у місті слід раз і назавжди. І суть тут не в оголошенні нових конкурсів на перевезення, до участі у яких з року в рік зголошуються одні і ті ж фірми , що вибрати з нікого -  а у створенні потужного комунального транспорту, роботу якого б контролювала громада міста. 

- Приватна фірма  думає лиш про свій дохід, комунальне ж підприємство , яке б належало громаді міста,працювало б з іншими пріоритетами і зацікавленням – але до цього нам слід ще дійти , - наголошує Ігор Паньків. 

Чи зрозуміють цю просту істину чинні владні мужі Трускавця, чи займатимуться окозамилюванням з розігруванням нових конкурсів на перевезення між фірмами, які давно себе показали далеко не з кращої сторони на транспортному ринку міста, поживемо – побачимо. Очевидно інше – працювати є над чим, було б бажання. 

 

Вікторія Утрин  

Коментарі до новини

Гаряча новина

Зараз на сайті

На сайті 55 гостей та відсутні користувачі

Спонсори